محاسبات پارکینگ فلزی خودرو

محاسبات پارکینگ فلزی خودرو
پارکینگ فلزی خودرو در هر شرایط و محیطی نیازمند ابعاد و محاسبات خاص خود می باشد. دانستن این که محاسبه طلایی برای این پارکینگ کدام ابعاد و زاویه ها را شامل می شود بستگی به طراح و شرکتی دارد که سازنده این محصول هستند. آگاهی از شرایط محیطی و شرایط آب هوایی همچون برف، وزش باد و.. و استفاده از متریال های مرغوب برای استحکام و دوام پارکینگ فلزی همگی پارامتر هایی هستند که سایه سازان توانا آن را رعایت کرده تا یک طراحی منحصر بفرد داشته باشند.
محاسبات پارکینگ فلزی خودرو آن چنان حائز اهمیت است که اگر رعایت نشود دوام و استحکام سازه ما به شدت کاهش می یابد.
برای آگاهی از شرایط ساخت یک پارکینگ فلزی مطمئن با محاسبات ایده آل می توانید با سایه سازان توانا همراه باشید و از تجربه چندین ساله ما اطلاعات مورد نیاز خود را به دست بیاورید.

اهمیت محاسبات پارکینگ فلزی خودرو

آیا توجه به محاسبات و رعایت پارامتر ها هدر دادن زمان است ؟
باید بیان کرد که هدف شما از ساختن این سازه چیست. اگر به دنبال محصلی بی کیفیت و بدون دوام هستید و فقط می خواهید کار خود را به اتمام برسانید پس بهتر است به محاسبات توجه نکنید. اما اگر به دنبال ساخت سازه ای با کیفیت بالا و با دوام هستید بایستی انجام محاسبات را در اولویت خود قرار دهید.
اندازه و ابعادی که برای ساخت پارکینگ فلزی استفاده می شود با توجه به ارتفاع پارکینگ مد نظر ما و یا طول و عرض پارکینگ بستگی دارد. زاویه ای که برای اتصال سقف با میله ها و.. استفاده می شود به شرایط آب هوایی که در آن محیط حاکم است بستگی دارد. برای مثال زاویه ای که برای ساخت پارکینگ فلزی در شرایط طوفانی استفاده می شود با آب هوای برفی متفاوت است.

محاسبات پارکینگ فلزی خودرو

نمونه ای از محاسبات پارکینگ فلزی خودرو

برای مثال اگر در شرایط محیطی شروع به ساخت کنیم که سرعت باد 100 کیلومتر بر ساعت در نظر گرفته شود. اسکلت سازه به حالت حدی و با توجه به عکس با این مقدار از ابعاد قرار ساخته می شود. حال بایستی بار باد موجود را بدست بیاوریم تا نیروی لازمه را محاسبه کنیم. برای اینکار نیاز به پارامتر هایی از جمله ضریب اهمیت بار، سطح باد گیر بر اساس متر مربع و.. داریم. حال که نیروی باد را بدست آوردیم 4 وضعیت بحرانی ممکن را در نظر میگیریم و نسبت به آن ها سازه خود را می سازیم.
سازه موجود در برابر باد استحکام دارد اما عملکرد آن نسبت به واژگونی، مجهول بعدی ما می باشد. واژگونی این سازه در برابر باد باد دچار مشکل نبوده بلکه باید واژگونی سازه بر اساس هندسه نا متقارن سازه تحت بار های ثقلی کنترل گردد.
با توجه به تجربه کاری سایه سازان توانا شما دوستان عزیز می توانید برای ساخت یک پارکینگ با کیفیت با ما همراه باشید و پس از مشاهده قیمت و مشخصات محصولات یک خرید موفق را تجربه کنید.