ام دی اف پاک چوب | نمایندگی فروش ام دی اف پاک چوب در سراسر ایران

ام دی اف پاک چوب را از نمایندگی اصلی آن یعنی پارت تجارت بخواهید. ورق‌های ام‌ دی ‌اف که از خرده چوب‌های بازیافتی به‌دست می‌آیند، در بازار به عنوان تخته فشرده نیز شناخته می‌شوند. این محصولات توسط کارخانه‌های متعددی در سراسر ایران تولید می‌شوند که از آن جمله می‌توان به برند پاک چوب اشاره کرد. حجم تولیدات این برند به حدی است که علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی، به کشورهای همسایه نیز صادر می‌گردد. کیفیت بالای ام دی اف پاک چوب باعث شده است که موفقیت زیادی در بازار ام ‌دی ‌اف ایران و بازارهای بین‌المللی بدست آورد و سایت پارت تجارت آن را عرضه می کند. گروه تجاری پارت تجارت توانسته است نمایندگی فروش ام دی اف پاک چوب در سراسر ایران را به دست بگیرد و با عرضه ام دی اف پاک چوب به صورت آنلاین، کار خریداران را آسان کند.
محصولات این شرکت به دلیل وجود چندین کارخانه تولید و وجود چندین نمایندگی در سراسر کشور در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مشتریان گرامی می‌رسد. گروه پارت تجارت یکی از نمایندگی‌های معتبر فروش انواع ورق‌های MDF پاک‌ چوب در ایران است که روند توزیع محصولات این برند را در میان مشتریان تسهیل کرده است. در این مطلب با ویژگی‌های ورق‌های ام ‌دی ‌اف پاک‌ چوب ارائه شده در پارت تجارت آشنا می‌شوید. 

ام دی اف پاک چوب | نمایندگی فروش ام دی اف پاک چوب در سراسر ایران

ام دی اف پاک چوب

ورق‌های ام‌ دی‌ اف به خصوص ام ‌دی ‌اف‌های ملامینه پاک‌ چوب کاربرد بسیاری در صنایع مختلف دارند. این محصولات در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی از جمله متالیک، طرح چوب، طرح سنگ و پترن‌های خاص به‌کار می‌روند. برای مثال از این نوع ورق‌ها برای ساخت روکش کابینت، سرویس خواب، مبلمان اداری و خانگی استفاده می‌شود. علاوه بر این، ورق‌های ام‌ دی‌ اف تولیدی این شرکت در ساخت میز نهارخوری، میز مطالعه، کتابخانه، پارتیشن‌های اداری و بسیاری موارد دیگر نیز کاربرد دارند. اگر این محصولات را از نمایندگی‌های معتبری همچون پارت تجارت خریداری کنید، قیمت آن‌ها بسیار مناسب خواهد بود. زیرا این مراکز فروش محصولات عرضه شده خود را بدون واسطه و مستقیم از درب کارخانه و کارگاه در اختیار شما مشتریان گرامی قرار می‌دهند. در حال حاضر این شرکت علاوه بر ورق‌های ام‌ دی ‌اف، محصولات متنوع دیگری را نیز به بازار عرضه می‌کند که برخی از آن‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • ورق‌های نئوپان با روکش ملامینه.
  • صفحات کابینت با لبه‌های دو سمت گرد یا یک سمت گرد.
  • پنل‌های هایگلاس.
  • کاغذ ملامینه.

ویژگی های ورق ام دی اف پاک چوب

ورق‌های MDF پاک چوب از بهترین مواد اولیه و ورق‌های ام‌دی‌اف خام تایلندی ساخته می‌شوند. همچنین روکش به‌کار رفته در ساخت این محصولات از با کیفیت‌ترین روکش‌های ملامینه کره‌ای است. البته کیفیت ورق‌های ام‌ دی ‌اف این برند نه تنها به کیفیت مواد اولیه وابسته نیست، بلکه به تجهیزات و فناوری‌های پیشرفته‌ی مورد استفاده در آن‌ها نیز بستگی دارد. روکش‌های این ورق‌ها از جنس‌های مختلفی همچون ملامینه، PVC، هایگلاس و موارد دیگر تولید می‌شوند. هر یک از این روکش‌ها مشخصات خاص خود را دارند و روی کیفیت محصول نهایی تاثیر می‌گذارند. به جرات می‌توان گفت که ورق‌های ام‌دی‌اف پاک چوب با بهترین کیفیت و بدون هیچ نقصی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. برخی از ویژگی‌های این محصولات عبارتند از:

  • امکان شکل‌پذیری بالا.
  • استحکام زیاد و مقاومت بالا در برابر ضربه، فشار، خط و خش.
  • دارای ظاهری زیبا و یکدست.
  • قیمت مناسب.

ورق‌های ام‌دی‌اف تولید شده در این برند در ابعادی معادل 1830*3660 میلی‌متر و با ضخامت‌های گوناگونی از 8 الی 25 میلی‌متر تولید می‌شوند. همچنین محصولات این شرکت در بیش از 150 طرح و رنگ مختلف وجود دارند که حق انتخاب گسترده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهند. قیمت ورق‌ ام ‌دی‌ اف سفید پاک چوب را می توانید در سایت پارت تجارت مشاهده نمائید. از دیگر ویژگی‌های این ورق‌ها می‌توان به لبه‌های بدون درز آن‌ها اشاره کرد که مانع از نفوذ آب به مغز ورق می‌شوند. همچنین این محصولات را به دلیل رویه مقاوم آن‌ها به راحتی و بدون نگرانی بابت ایجاد خط و خش روی آن‌ها می‌توان با یک اسکاچ اسفنجی تمیز کرد.

ویژگی های ورق ام دی اف پاک چوب

پارت تجارت؛ ارائه ام دی اف پاک چوب در سراسر ایران

اگر قصد خرید یکی از مدل‌های ورق ام دی اف پاک چوب را دارید، همین حالا به وب‌سایت پارت تجارت مراجعه کرده و محصول انتخابی خود را سفارش دهید. فروشگاه ورق ام دی اف پارت تجارت به عنوان یکی از نمایندگی‌های مستقیم عرضه انواع محصولات برند پاک‌چوب با کیفیت‌ترین ورق‌ها را با قیمت درب کارخانه در اختیار شما می‌گذارد. بدین ترتیب دیگر نیازی نیست که برای خرید ام‌دی‌اف‌های مرغوب پاک‌چوب به استان خوزستان سفر کنید، بلکه پارت تجارت کالای مورد نظر شما را درب منزل به شما تحویل می‌دهد. این شیوه خرید اینترنتی در وقت، انرژی و هزینه شما صرفه‌جویی می‌نماید. لازم به ذکر است که گروه پارت تجارت همواره تلاش می‌کند که محصولاتی با کیفیت بسیار خوب را که در شأن مردم ایران است را عرضه کند. به همین دلیل این مجموعه محصولات پاک‌ چوب را که از بهترین برندهای داخلی در بازار ورق‌های ام ‌دی ‌اف ایران است را با قیمت مناسب به صورت عمده و خرده به فروش می‌رساند.