سایبان فلزی پارکینگ

 سایبان فلزی پارکینگ اتومبیل برای منازل در محوطه و حیاط نصب می شود تا از وسایل نقلیه در برابر آسیب های خورشید و گزند باد و باران در امان باشد. همچنین در صورت بروز هر گونه حوادث غیر مترقبه ای مانند افتادن تیر چراغ برق یا درخت بر روی اتومبیل نیز جلوگیری می کند. این سایبان ها نوعی سقف برای وسیله های نقلیه پارک شده در محوطه به حساب می آیند. تا پایان این مطلب با شرکت سایه سازان توانا همراه باشید. 

سایبان پارکینگ خودرو مخصوص خانه های شمال کشور نیست، همه ساختمان هایی که دارای محوطه باز برای پارک ماشین ها هستند می توانند با استفاده از انواع متنوع سایبان، جای پارک مناسبی را برای وسیله نقلیه خود تهیه کنند. سایبان های فلزی پارکنیگ از نظر شکل ظاهری و حتی مواد اولیه برای ساخت، کاملا با سقف پارکینگ سرپوشیده متفاوت هستند. شما عزیزان می توانید برای ثبت سفارش و خرید سایبان متحرک با کارشناسان سایه سازان توانا تماس بگیرید.

چرا باید برای منازل سایبان فلزی پارکینگ اتومبیل ساخته شود؟

برخی از ساختمان ها دارای حیاطی هستند که از آن به عنوان پارکینگ هم استفاده می شود و در نتیجه سقفی ندارد. در برخی از ساختمان ها هم فضای کافی برای ساخت پارک اتومبیل های اضافی در پارکینگ سقف دار پیش بینی نشده است. به همین دلیل اتومبیل دوم اافرادخانواده  یا خودروی میهمان در فضای باز محوطه پارک می شود. در مجتمع هایی که دارای محوطه است اغلب همه اتومبیل ها در همین فضا و زیر سایه درختان پارک می کنند.

اگر تجربه پارک ماشین در زیر درخت را داشته باشید، می دانید که پاک کردن فضولات پرنده ها چندان هم ساده نیست. از طرفی امکان افتادن اشیا و آسیب به بدنه اتومبیل هم همیشه وجود دارد. سایبان فلزی پارکینگ اتومبیل منازل برای جلوگیری از آسیب احتمالی به سقف و بدنه، تمیز نگهداشتن ماشین و همچنین جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید ساخته می شود.

metal-parking-canopy

سایبان فلزی حیاط

سایبان های فلزی نیز از انواع سایبان های قدیمی و مقاوم هستند و در ساخت این مدل سایبان ها از آلومینیوم و فولاد استفاده می شود. سایبان های فلزی نیز به سایبان همراه خودرو معروف هستند و شما می توانید اجزای این مدل سایبان را به راحتی از یکدیگر جدا کنید و در صورت نیاز دوباره آن ها را به یکدیگر وصل نمایید.

در برخی خانه های قدیمی محلی مانند پارکینگ وجود نداشت و از حیاط علاوه برا اینکه محلی باصفا و زیبا جهت گذران وقت در کنار افراد خانواده بود، به عنوان پارکنیگ هم استفاده می شد. اما همانطور که می دانید شرایطی مانند بارش برف و باران در فصل‌ سرما و تابش مستقیم و گاها اذیت کننده نور آفتاب دلایلی هستند که هم خانواده‌ها با خیال راحت در حیاط خانه لذت نبرند و هم اگر قرار است از حیاط به عنوان پارکینگ استفاده شود، ممکن است برف و باران و البته باران‌ های اسیدی، فضولات پرندگان‌، صمغ درختان که می تواند آسیب های جدی به شیشه و رنگ ماشین وارد کند و مهم تر از همه این موارد نور خورشید به رنگ ماشین آسیب شدیدی وارد می کند که در اصطلاح به این مورد آفتاب سوختگی نیز گفته می شود.

موارد کاربردی ساخت سایبان فلزی

با شنیدن عنوان ساخت سایبان پارکینگ نهایت عملکرد سازه ایجاد شده برای همه افراد مشخص است. اما موارد کاربرد سایبان پارکینگ با توجه به نوع ماشین‌ها و محل قرارگیری سایبان پس از ساخت بسیار متنوع است. در مجاورت کارخانه‌ها، زمین‌های زراعی، برخی ساختمان‌های اداری و همین طور منازل مسکونی ویلایی و آپارتمانی شرایط ساخت سایبان پارکینگ با موازین و اصول متفاوتی در نظر گرفته شده است.

به عنوان مثال برای ساخت سایبان پارکینگ در حیاط منزل استفاده از اهرم دیوار بسیار تاثیرگذار است یا در انتخاب طراحی ساخت سایبان پارکینگ مجاورت یک کارخانه کاربرد سازه‌های مقاومتی بیشتر کاربرد دارد. بنابراین نوع کاربردی ساخت سایبان پارکینگ در ایجاد انواع این نوع سایبان تاثیر مستقیم دارد. از پر کاربردترین استفاده‌های ساخت سایبان پارکینگ می‌توان به منازل ویلایی و یا آپارتمانی که فضای کافی برای ساخت پارکینگ سقف دار مجهز را ندارند، اشاره داشت.

سوالات متداول سایبان فلزی پارکینگ

سایبان فلزی پارکینگ را به کجا سفارش دهیم؟
شرکت سایه سازان توانا در زمینه طراحی و اجرای انواع سایبان فلزی پارکینگ فعالیت دارند. ساخت سایبان فلزی را به تیم مجرب و متخصص سایه سازان توانا سفارش دهید.
قیمت سایبان فلزی پارکینگ بر چه اساسی تعیین می شود؟
قیمت سایبان فلزی پارکینگ بر اساس ابعاد سایبان، نوع فلز به کار رفته در ساخت سایبان پارکینگ، اجزای تشکیل دهنده سایبان تعیین می شود.