به فضای نیمه باز که برای استراحت و تفریح استفاده می شود آلاچیق گفته می شود. برای استراحت ، گفتگو و سکون نیاز به فضایی است که دارای یک سقف باشد تا در کنار لذت بردن از طبیعت اطراف، از وجود سایه ای خنک هم لذت ببرید.

در صورتی که در استفده از آلاچیق طرح خاصی مدنظرتان نباشد می توانید از آلاچیق های پیش ساخته استفاده نمایید اما بالطبع طراحی فضایی مناسب با محیط بسیار مطلوب تر است.

آلاچیق UPVC : در ساخت این آلاچیق از ورقه های upvc  و سقف شیشه ای و پنجره های دو جدار استفاده می شود که برای محیط های فضای باز بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و برای استراحت، کافی شاپ و گلخانه و غیره استفاده می شود.

از آلاچیق های دوجداره استفاده های بسیاری می متوان داشت از جمله اینکه امکان اتصال به دیوار منزل وجود دارد و به بزرگ شدن فضای منزل بسیار کمک میکند و این اتاقک به دلیل عایق حرارتی و برودتی ،زیبایی و سازگاری با هر نوع معماری، ضد اشتعال و عدم نیاز به رنگ آمیزی و مهم تر از همه استحکام و ضد سرقت بودن آن دلیلی بسیاری خوبی برای استفاده از آن است.

درب و پنجره استفاده شده در این نوع آلاچیق از نوع ضد سرقت بوده و در حالی که امکان دسترسی به فضای بیرون به راحتی وجود دارد هوا و فضای درون آلاچیق کاملا ایزوله و جدا از فضای بیرون است . این نوع آلاچیق را با هر رنگ و طرحی میتوانید در هر جایی نصب نمایید. سایه سازان توانا یکی از مجموعه های قابل اعتماد در زمینه ساخت، فروش و نصب سایبان در طرح ها و مدل های مختلف است. شما می توانید برای خرید سایبان مد نظر خود با مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید. 

 

گالری تصاویر