قیمت میلگرد بستر | قیمت و خرید میلگرد بستر خرپایی و نردبانی بنیاد بتن

قیمت میلگرد بستر و انواع مختلف آن را در بنیاد بتن مشاهده نمائید. آیا تا به حال اسم میلگرد بستر را شنیده اید؟ از میلگرد بستر جهت مقاوم سازی سازه های ساختمانی در برابر عوامل خارجی مانند باد، طوفان، گرد و غبار و... استفاده می شود. تنوع مختلف میلگرد بستر در پروژه های ساختمانی باعث استفاده بیشتر آن شده است. قیمت و مشخصات و کاربرد انواع مختلف میلگرد بستر با یکدیگر متفاوت است. میلگرد بستر یکی از اصلی ترین بخش های ساختمان سازی است که مانع از فرو ریختن دیوار ها و سقف می شود. همچنین استفاده از نوع با کیفیت این محصول نه تنها باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود بلکه به مرور زمان از خوردگی و فرسایش سازه ها جلوگیری می کند. یکی از علت های مهم خوردگی و زنگ زدن میلگردها، رطوبت هوا است. شما می توانید بسته به نیازتان تنوع مختلف این محصول را با کیفیت مرغوب از بنیاد بتن خریداری و در پروژه های ساختمانی مختلف، استفاده نمایید. اگر می خواهید با مدل های مختلف میلگرد بستر و قیمت و خرید میلگرد بستر خرپایی و نردبانی بنیاد بتن آشنا شوید و درباره مشخصات و عملکرد آن ها اطلاعات کسب کنید، این مقاله را تا انتها بخوانید. همچنین قیمت میلگرد بستر را می توانید در سایت بنیاد متن مشاهده کنید.

قیمت میلگرد بستر | قیمت و خرید میلگرد بستر خرپایی و نردبانی بنیاد بتن

میلگرد بستر

میلگرد بستر سازه ای از جنس فولاد است که در بند افقی سازه ها در ساختمان قرار داده می شود و مانع از ریزش دیوار ها و سقف می شود. در واقع با افزایش مقاومت قسمت های مختلف ساختمان، از زنگ زدگی و فرسایش آن ها هم جلوگیری می کند. میلگردهای بستر می توانند میلگرد آجدار و یا ساده باشند. این محصول شامل دو مفتول طولی و میانی است و نوع میانی آن، دارای دو مدل خرپایی و نردبانی است. اگر مفتول میانی به صورت زیگزاگ یا ضربدری به مفتول طولی متصل باشد، به آن میلگرد بستر خرپایی می گویند؛ اگر مفتول میانی عمود بر مفتول طولی باشد به آن میلگرد بستر نردبانی گفته می شود. باید به این نکته توجه داشت که میلگردهایی با بستر خرپایی از سختی و مقاومت بیشتری نسبت به میلگردهایی با بستر نردبانی برخوردار هستند. هر کدام از مدل های خرپایی و نردبانی میلگردها دارای عملکرد و قیمت مشخصی هستند که شما می توانید با قیمت مناسب و کیفیت بالا آن را از مجموعه بنیاد بتن تهیه کنید.

انواع میلگرد بستر

در کل انواع میلگرد بستر در کشور ایران در دو بخش نردبانی و خرپایی قرار می گیرند که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم:

میلگرد بستر نردبانی: مدل بستر نردبانی میلگردها، همانطور که از نامش پیداست حالت یک نردبان دارد و شکل آن شبیه به نردبان است. میلگرد نردبانی سازه ای را با استفاده از قلاب و گیره به دیوار متصل می کند، به صورتی که دو آرماتور موازی بر روی دیوار قرار بگیرند. در ادامه ساختمان سازی، با ریختن مخلوط سیمان بر روی آن، عملیات آجر چینی سازه صورت می گیرد.

میلگرد بستر خرپایی: مدل میلگرد خرپایی بین دو میلگرد آن، مفتول هایی به طور زیگزاگی یا ضربدری متصل می شوند. میلگرد بستر خرپایی سازه ای را با کمک قلاب و گیره به دیوار متصل می کند و همانند میلگرد بستر نردبانی، مرحله آجرچینی صورت می گیرد. لازم به ذکر است که تقویت دیوار با روش خرپایی برای دیوارهای کامپوزیتی مناسب نیست.

انواع میلگردهای نردبانی و خرپایی اشکال مختلفی دارند که در ایران به دلیل کمیابی، کمتر مورد استفاده قرار می گیرند. از نمونه های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خرپایی تنظیم شونده
  • خرپایی تنظیم شونده سه مفتولی
  • نردبانی سه مفتولی
  • نردبانی 4 مفتولی یا دوبل
  • نردبانی با قلاب پیوسته
  • و...

میلگردهای خرپایی به دلیل مقاومت و استحکامی که دارند، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت میلگردها بر اساس میزان فولاد در ساخت آن تعیین می شود. میلگردهای مختلفی با ابعاد متفاوت در بازار عرضه می شود و قیمت آن ها با توجه به مقدار مواد به کار رفته در آن، متفاوت است.

انواع میلگرد بستر

خرید میلگرد بستر خرپایی و نردبانی بنیاد بتن

با توجه به توضیحات درباره انواع مختلف میلگرد، شما می توانید هر دو مدل خرپایی و نردبانی این محصول را با ابعاد و ضخامت متفاوت از مجموعه بنیاد بتن با قیمت مناسب تهیه کنید. نمایندگی فروش بنیاد بتن با ارائه بهترین متریال و مدل های با کیفیت از میلگردهای مختلف، سعی در جلب رضایت شما عزیزان دارد. قیمت میلگرد بستر در سایت بنیاد بتن به عنوان نمایندگی فروش میلگرد بستر در ایران با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می شود. متریال به کار رفته در آن، سایز آن ها، هزینه حمل و نقل و... از مواردی هستند که در قیمت میلگرد بستر موثر هستند. شما می توانید قبل از خرید میلگرد بستر با راهنمایی کارشناسان ما در این حوزه، بهترین خرید را تجربه کنید.