خرید فالوور اینستاگرام [سایت رسمی خرید فالوور اینستاگرام فالوجت همراه با تحویل سریع ]

خرید فالوور اینستاگرام را از سایت رسمی فالو با ما همراه با تحویل سریع دریافت کنید. اگر در حال مطالعه ی این مطلب هستید، احتمالا فکر خرید فالوور فیک در سرتان است. فالوور فیک، علیرغم پیشرفت چشمگیری که در رشد پیج شما به وجود می آورد، در صورت عدم آگاهی در استفاده صحیح، ممکن این ضررات غیرقابل جبران نیز به بافت کار اینستاگرامی شما وارد کند. در ادامه این مقاله قصد داریم سوالات ذهنی شما را درخصوص خرید فالوور اینستاگرام و سایت های رسمی این حوزه پاسخ دهیم.

چرا فالوور فیک بخریم؟؟

خرید فالوور فیک چند فایده دارد:

  • به ربات های اینستاگرام نشان می دهید که پیج شما دارای محتوای پرطرفداری است؛ به طوری که تعداد فالوورهای آن روز به روز بیشتر می شود. این روند صعودی باعث می شود اینستاگرام به عنوان که پیج فعال و پرطرفدار، از شما حمایت کرده و پست های شما را بیشتر در معرض نمایش قرار دهد.
  • به مخاطب خود نشان می دهید که پیج شما، محتوایی تولید می کند که طرفدار زیادی دارد و تاثیر روانی و ذهنی بر مخاطب می گذارید. در این صورت تمایل بیشتری برای دنبال کردن شما دارد. به این ترتیب فالوور فیکی که خرید کرده اید، باعث افزایش فالوور واقعی خواهد شد.
  • با توجه به دلایل بالا، رسیدگی کردن به رشد افزایشی تعداد فالوور امری حیاتی برای پیج است. با خرید فالوور به جای اینکه کل توان و انرژی خود را برای افزایش فالوور واقعی بگذارید که ممکن است جواب ندهد یا ریزش زیادی داشته باشد و از تولید محتوا که کار اصلی شماست باز بمانید، می توانید به طور هدفمند روی تولید محتوا سرمایه گذاری کنید و فالوور مورد نیاز خود را خریداری کنید.
  • این که بخواهید هر دو کار تولید محتوا و افزایش فالوور را خودتان باهم پیش ببرید، باید یک تیم برای اینستاگرام کاری خود داشته باشید. گروهی برای تمرکز روی تبلیغات و بازاریابی و گروهی روی تولید محتوا. اما با خرید فالوور، یک نفره می توانید پیج را اداره کنید بدون نیاز به صرف هزینه های عجیب و غریب.
  • فالوور واقعی نسبت به فالوور فیک، خطر ریزش بالاتری دارد و خیلی سخت است مخاطب سخت پسند امروز را آن قدر راضی نگه داشت که شما را آنفالو نکند.

در نتیجه بهترین راهکار قطعی در کنار اداره پیج اینستاگرام،خرید فالوور فیک اینستاگرام است.

چرا فالوور فیک بخریم؟؟

خطرات خرید فالوور فیک چیست؟؟

در باور عمده افرادی که در حیطه اینستاگرام مارکتینگ فعالیت نمی کنند و از چم و خم راه های موجود، اطلاعی ندارند، خرید فالوور فیک عین پشت پا زدن به آینده پیج کاری است. تا حدودی هم نگرانی آن ها بجا است. برخی از خطراتی که ممکن است داشته باشد عبارت است از:

  • هک شدن یا ویروسی شدن پیج کاریتان
  • ریزش ناگهانی و زیاد فالوورها و در نتیجه کاهش ناگهانی اعتبار پیج
  • پنهان شدن پست های شما از دید فالوورهای خود
  • بسته شدن یا شادوبن شدن پیج کاری توسط اینستاگرام
  • فهمیدن فیک بودن فالوورها توسط مخاطبین واقعی و در نتیجه بی اعتماد شدن آن ها به پیج

حالا سوال اینجاست که با این حساب چه باید کرد؟ از کجا می توان این موارد را متوجه شد؟ آیا کلا قید خرید فالوور فیک را بزنیم؟؟

در پاسخ باید گفت خیر قید خرید را نزنید اما از سایتی استفاده کنید که تمام این نقص ها را پوشش می دهد.

خطرات خرید فالوور فیک چیست؟؟

معرفی سایت معتبر خرید فالوور

سایت فالوجت با سابقه درخشان و کار تخصصی در حوزه خدمات اینستاگرامی اینجاست تا به شما در خرید فالوور فیک کمک کند. چیزی که باعث تمایز این سایت نسبت به بقیه سایت ها شده است این است که در وهله اول این سایت دارای نماد اعتبار الکترونیک است و هیچ نیازی به وارد کردن پسورد ندارید. این دو مورد امنیت پیج شما را تضمین می کنند و قرار نیست بعد از این مدیریت پیج شما از دستتان خارج شود.

فالوجت با توجه به شناختی که بر روی الگوریتم های اینستاگرام دارد، فالوور های خریداری شده را به تدریج به پیج اضافه می کند تا روند رشد فالوور منطقی به نظر برسد.

کمترین میزان ریزش را دارد و فالوورها دارای مشخصات فالوور واقعی هستند یعنی دارای عکس پروفایل، بیو، آی دی و تعدادی پست. به این ترتیب نه اینستاگرام و نه فالوورها، هیچ کدام متوجه غیرواقعی بودن آنها نخواهند شد.

فالوجت همچنین روی کلیه خدمات خود ضمانت ارائه می دهد و با داشتن تیم پشتیبانی، خرید شما را تضمین می کند.

با مراجعه به سایت فالوجت و می توانید در رابطه با این موارد شخصا اطمینان حاصل کنید.

نتیجه گیری

خرید فالوور فیک برای اداره کردن هرچه بهتر یک پیج کاری اهمیت دارد. دلیل این امر در بالا مفصل توضیح داده شد. اما نکته مهم این جا است که تعداد زیادی از افراد سودجو، سایت ها و ربات های غیر معتبر راه اندازی کرده و به این ترتیب صدمه جبران ناپذیری به پیج شما وارد می کنند. پس برای دریافت خدمات الزاما باید از سایتی کمک بگیرید که اعتبار و سابقه اش در ارائه خدمات مطمئن قابل مشاهده و اثبات باشد. پیشنهاد ما خرید فالوور فیک از سایت فالوجت بود و دلایل آن را در تیتر قبلی توضیح دادیم.

امیدواریم این متن برای شما مفید بوده باشد. اگر سوالی دارید که در این جا به آن پاسخ داده نشد، در کامنت ها بپرسید تا تیم ما به سرعت به شما پاسخ دهند.

سوالات متداول
  1. مهم ترین خطر فالوور فیک چیست؟

از آن جایی که فالوور فیک یکی از خط قرمز های اینستاگرام است، در صورت تشخیص آن، پیج خاطی مشمول پرداخت تاوان سخت اینستاگرام خواهد شد. یعنی از دست دادن اعتبار یا بسته شدن پیج.

  1. معتبر ترین سایت خرید فالوور چیست؟

این سایت باید تضمین دهد که علاوه بر داشتن مشخصات یک سایت معتبر، فالووری ارائه می دهد که ویژگی های فالوور واقعی را دارد.