سرامیک ضد اسید | ایران سرام تولید کننده کاشی ضد اسید

ایران سرام بهترین تولید کننده کاشی و سرامیک ضد اسید است. کاشی و سرامیک ضد اسید را از عرضه کننده معتبر کاشی و سرامیک خریداری کنید تا کیفیت بالایی داشته باشد. با مراجعه به سایت ایران سرام، کاشی و سرامیک ضد اسید مرغوب با قیمتی مناسب بخرید.

یکی از مهم ترین مسائلی که در طراحی و ساخت انواع کارگاه و کارخانه باید مد نظر قرار گیرد، انتخاب کاشی و سرامیک مقاوم است. مسلما در هر محیط صنعتی انواع مواد شیمیایی خورنده، اسیدی یا قلیایی وجود دارند، بنابراین طبیعی است که سازندگان این نوع محیط‌ها، از مصالح با مقاومت بالا در ساخت سازه ها استفاده کنند. استفاده از کاشی و سرامیک ضد اسید بهترین گزینه برای چنین محیط هایی است. برای انتخاب و خرید بهترین سرامیک و کاشی ضد اسید بهتر است محصول مورد نظر را از یک تولید کننده معتبر خریداری نمایید. ایران سرام از معتبرترین و فعال ترین تولید کننده های کاشی و سرامیک به حساب می آید، بنابراین با مراجعه به وبسایت  ایران سرام می توانید سفارش خود را به طور مستقیم از کارخانه دریافت کنید.

سرامیک ضد اسید | ایران سرام تولید کننده کاشی ضد اسید

سرامیک ضد اسید

سرامیک و کاشی ضد اسید، نوعی سرامیک یا کاشی با سطحی بدون لعاب است که در برابر خوردگی، ضربه و جذب رطوبت مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. هر سه ویژگی برای ایمن سازی محیط کارگاه های صنعتی و کارخانه ها اهمیت دارند. برخورد تجهیزات و ابزارآلات با کف یا دیوار، ریختن مواد و محلول های خورنده یا جاری شدن مایعات بر روی کف، توجه به کیفیت سرامیک و کاشی را ضروری می سازد. سرامیک و کاشی ضد اسید صنعتی معمولا دارای سطوح عاج دار نیز هستند. این کار باعث افزایش اصطکاک سطح شده و لغزندگی سرامیک و کاشی را کاهش می دهد، در نتیجه احتمال لغزش افراد در حین کار به حداقل می رسد.

تولید سرامیک و کاشی ضد اسید در سال های گذشته، باعث شده تا دوام دیوارها و کف محیط های کارگاهی و کارخانه ها افزایش یابد، به همین دلیل صاحبان کارگاه ها و کارخانه ها با استفاده از این سرامیک ها دیگر نگرانی درباره برخورد مواد خورنده، اسیدها و قلیاها با سطح زمین یا دیوارها ندارند. سرامیک و کاشی ضد اسید در ضخامت ها و ابعاد متنوعی تولید می شوند. این نوع کاشی و سرامیک، طرح های متعددی نیز دارند که البته تنها در سه رنگ خاص تولید می شوند. شیری، طوسی و کرم، سه رنگ اصلی هستند که برای ساخت سرامیک و کاشی ضد اسید به کار می روند. کاربرد اصلی انواع سرامیک ضد اسید در صنایع زیر است:

  • صنایع تولید محصولات لبنی
  • صنایع تولید انواع مواد غذایی
  • صنایع نفت و گاز
  • صنایع پتروشیمی
  • صنایع رنگ سازی
  • کارگاه های روغن گیری

نکته ای که در هنگام خرید انواع سرامیک و کاشی ضد اسید وجود دارد این است که رنگ این نوع مصالح باید با کاربری محیط متناسب باشد، در واقع در یک محیط خاص مانند کارخانه تولید محصولات لبنی توجه به بهداشت محیط اولویت دارد، بنابراین بهتر است از رنگ های روشن شامل کرم و شیری استفاده شود. این در حالی است که در محیط های کارگاهی، رنگ طوسی، آلودگی های محیط را کمتر نشان داده و مناسب تر خواهد بود.

سرامیک ضد اسید

تولید کننده کاشی ضد اسید

یک تولید کننده سرامیک و کاشی ضد اسید باید بتواند در عین کیفیت بالا، تنوع طرح و رنگ را نیز در نظر داشته باشد، علاوه بر این تنوع قیمت سرامیک و کاشی ضد اسید به مصرف کننده کمک می کند تا با توجه به توان مالی خود کاشی ضد اسید را انتخاب نماید. اکثر تولید کنندگانی که در حال حاضر در حوزه تولید سرامیک و کاشی ضد اسید فعالیت دارند، در همین راستا اقدام کرده اند. ایران سرام از شناخته شده ترین کارخانه های تولید کننده انواع سرامیک و کاشی ضد اسید به حساب می آید.

مراجعه به یک فروشگاه کاشی و سرامیک معتبر کمک می کند تا خریدار بتواند ضمن مقایسه انواع طرح و رنگ ها، بهترین سرامیک و کاشی ضد اسید با قیمت مناسب را خریداری کند. فروشگاه اینترنتی ایران سرام گزینه ای مناسب برای ثبت سفارش و خرید انواع کاشی ضد اسید از جمله سرامیک ضد اسید مهسرام و مرجان است.

تولید کننده کاشی ضد اسید

ایران سرام؛ عرضه انواع سرامیک ضد اسید

تولید سرامیک و کاشی ضد اسید از پیشرفت های مهمی است که ایران سرام توانسته است به آن دست یابد. تولید کاشی و سرامیک با کیفیت بالا و طرح و رنگ متنوع، از مهم ترین اقدامات ایران سرام به حساب می آید، بنابراین می توان گفت که ایران سرام بهترین برند تولید کننده سرامیک و کاشی ضد اسید در ایران است.

ایران سرام با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی خود توانسته است ثبت سفارش و خرید انواع محصولات خود را برای خریداران و مصرف کنندگان راحت کند، از این رو افراد می توانند با مراجعه به وبسایت فروشگاهی ایران سرام، پس از بررسی طرح و رنگ محصولات و مقایسه قیمت ها، کاشی و سرامیک مورد نظر خود را به طور مستقیم از کارخانه خریداری نمایند.