قیمت ورق روغنی | فروش ورق سرد در برندها و ضخامت های مختلف

آهن تاپ ورق روغنی را در برند ها و ضخامت های مختلف عرضه می کند. ورق روغنی در صنایع مختلف کاربرد زیادی دارد. این ورق سرد را می توان با قیمتی مناسب از آهن تاپ خریداری کرد. برای اطلاع از قیمت و خرید ورق روغنی به سایت آهن تاپ مراجعه کنید.

ورق های روغنی معمولا براساس ابعاد و ضخامتی که دارند قیمت گذاری می شوند. قیمت تعیین شده این محصول در کارخانه های مختلف ممکن است اندکی با هم متفاوت باشد. اطلاع از قیمت ورق های روغنی به دلیل کاربرد گسترده ای که دارد مانند صنایع خودروسازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. مراجعه به سایت های معتبر در زمینه ارائه این محصول از آسان ترین روش های استعلام قیمت ورق روغنی است. در این سایت ها لیستی از قیمت انواع ورق های روغنی با ضخامت های مختلف وجود دارد. ورق های روغنی که به آن ورق سرد نیز می گویند، در برند و ضخامت های متفاوتی به فروش می رسند. خریداران طبق نیاز خود می توانند به این محصول دسترسی داشته باشند. سایت ها و نمایندگی های فروش معتبری چون آهن تاپ، لیست انواع ورق های روغنی به همراه جزئیات، ویژگی ها و قیمت آن را در اختیار خریدار قرار می دهند.

قیمت ورق روغنی | فروش ورق سرد در برندها و ضخامت های مختلف

قیمت ورق روغنی

قیمت ورق های روغنی بر اساس پارامتر های متفاوتی تعیین می شود. از مهم ترین این عوامل فرآیند تولید این محصول است. معمولا ورق های تولید شده با فرآیند نورد سرد به دلیل دارا بودن کیفیت بالا از قیمت بالایی نیز برخوردار هستند. آلیاژ هایی که در ساخت این ورق ها استفاده می شود از دیگر عوامل موثر بر قیمت این ورق ها محسوب می شود. نوع آلیاژ استفاده شده در ساخت این ورق ها تاثیر بسزایی در میزان مرغوبیت آن ها دارد. از سایر عوامل موثر بر قیمت ورق های روغنی می توان به ضخامت، ابعاد، اندازه و... اشاره کرد. اساس تولید ورق های روغنی از ورق سیاه است. تغییرات قیمتی ورق سیاه بر قیمت ورق های روغنی تاثیر مستقیم دارد. نرخ جهانی ارز، نیاز صنایع، میزان تقاضا در بازار، هزینه های حمل و نقل، مزد نیروی کار، نوع برند و کارخانه نیز از پارامتر های تعیین قیمت ورق های روغنی محسوب می شوند.

قیمت ورق روغنی

معرفی ورق روغنی سرد

ورق روغنی در بازار تجاری به ورق سرد شهرت دارد. این ورق ها با تکنولوژی نورد سرد تولید می شوند و بیشتر در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند. نورد سرد فرآیندی است که از آن برای تولید ورق های روغنی و گالولانیزه استفاده می شود. در این فرآیند ورق هایی که دارای ضخامت بیشتری هستند با استفاده از چند فرآیند به ورق هایی با ضخامت کمتری تبدیل می شوند. این ورق ها بعد از عملیات ساختی که دارند روغن کاری می شوند تا از خوردگی آن ها جلوگیری شود، به همین دلیل به آن ها ورق های روغنی می گویند. برای تهیه این نوع ورق ابتدا ورق های سیاه به اصطلاح اسید شویی می شوند و بعد از آن طی چند مرحله با فرآیند نورد سرد ورق های روغنی تولید می شوند.

معرفی ورق روغنی سرد

ورق روغنی تولید شده توسط کارخانه فولاد مبارکه اصفهان از بهترین و با کیفیت ترین نمونه های موجود در بازار محسوب می شود. قیمت ورق ساخته شده در فولاد مبارکه اصفهان به صورت روزانه و توسط سایت های معتبر اعلام می شود. خرید این محصول به طور مستقیم از کارخانه های سازنده برای همه خریداران مسیر نیست، به همین دلیل سایت های معتبری که از این برند نمایندگی دارند می توانند از بهترین گزینه ها برای خرید محسوب شوند. سایت آهن تاپ از معتبرترین ارائه دهندگان انواع ورق روغنی فولاد مبارکه اصفهان و ورق روغنی از برند های معتبر دیگر در سایز ها و ضخامت های مختلف است. خریداران می توانند به راحتی با مراجعه به این سایت ورق های روغنی مورد نیاز خود را سفارش دهند. قیمت ورق روغنی فولاد مبارکه را در صفحه مربوطه از آهن تاپ مشاهده نمائید.

معرفی ورق روغنی سرد

ضخامت های مختلف ورق روغنی

ورق های روغنی در ضخامت های متفاوتی به تولید می رسند. ضخامت این محصول آن را برای کاربرد های متفاوتی مناسب می کند. از مهم ترین و متداول ترین ضخامت های ورق های روغنی می توان به ورق های روغنی با ضخامت 0.5، 0.6، 0.7، 0.8، 1، 2، 1.5، 1.25میلیمتر اشاره کرد. برخی از ضخامت های این محصول به طور سفارشی برای مصارف خاص ساخته می شوند. ضخامت این ورق ها از عوامل مهم برای تعیین قیمت ورق های روغنی به شمار می روند. استفاده گسترده از ورق های روغنی در صنایع مختلف باعث است تا ضخامت های دیگری از ورق های روغنی به بازار عرضه شود. ورق روغنی با ضخامت های مختلف را از آهن تاپ بخرید. آهن تاپ عرضه کننده ورق روغنی با برندها و ضخامت های مختلف با قیمتی مناسب است.