مرجع فروش پد سلولزی گلخانه ای و مرغداری و کولری

مجموعه دانشنامه گلخانه فعال در زمینه عرضه و فروش پد سلولزی، گلخانه ای، مرغداری و کولری است. این مجموعه می تواند با کیفیت ترین پدهای سلولزی موجود در بازار را با مناسب ترین قیمت در اختیار خریداران قرار دهد.  

پدهای سلولزی در انواع کولرهای سلولزی و سیستم های خنک کننده مرغداری ها و گلخانه ها به کار می روند. البته برای هر یک از این تجهیزات لازم است پد سلولزی با ابعاد خاص تهیه گردد. برای مثال، ضخامت پد سلولزی گلخانه ای و مرغداری و کولری می توانند با یکدیگر تفاوت داشته باشند. توجه به این موضوع در هنگام خرید انواع پد سلولزی اهمیت دارد.

انواع پد سلولزی گلخانه ای، مرغداری و کولری از کاغذ کرافت تولید می شوند. جنس کاغذ کرافت از الیاف سلولزی مربوط به گیاهان بامبو، کاج و کنف است. هر چه کیفیت کاغذ کرافت بیشتر باشد، دوام پد تولید شده نیز بیشتر خواهد بود. در حال حاضر بهترین کاغذ کرافتی که می تواند در تولید انواع پد سلولزی گلخانه ای، مرغداری و کولری به کار برده شود، کاغذ کرافت فنلاندی است. نمونه چینی کاغذ کرافت نیز در بازار یافت می شود که دوام و کیفیت چندانی نداشته و در مدت زمان کوتاهی دچار تغییر شکل می شود.  در ادامه با انواع پدهای سلولزی آشنا می شویم.

مرجع فروش پد سلولزی گلخانه ای و مرغداری و کولری

پد سلولزی گلخانه ای

یکی از پرکاربردترین انواع پدهای سلولزی، پد سلولزی گلخانه ای است. این نوع پد در تکمیل تجهیزات سرمایشی گلخانه ها به کار می رود. در سیستم سرمایشی یک گلخانه، ابتدا پد سلولزی مرطوب می شود، سپس یک فن قدرتمند که در مقابل پد سلولزی گلخانه ای قرار دارد، هوا را در جهت مخالف به بیرون می راند. این کار به خنک کردن فضای داخل گلخانه کمک خواهد کرد. حال سوال این است که تفاوت انواع پد سلولزی گلخانه ای و مرغداری و کولری در چیست؟

بهتر است بدانید که بخش مهمی از تفاوت انواع پدهای سلولزی به ضخامت آن ها بر می گردد. حتما می دانید که پدهای سلولزی به صورت لایه های متوالی هستند که به صورت موج دار شکل می گیرند. آب در بین این لایه ها جریان پیدا کرده و به کمک جریان هوایی که از آن عبور می کند، زمینه خنک کردن محیط را فراهم می کند. در سیستم فن و پد گلخانه می توان از پدهای سلولزی با مدل های 7060، 5090 یا 7090 استفاده نمود. نامگذاری این مدل ها بر اساس ضخامت و زاویه موج های پد سلولزی انجام می گیرد.

پد سلولزی مرغداری

پد سلولزی مرغداری یک سیستم خنک کننده تبخیری کاربردی با راندمان بسیار بالا است. برای ساخت فریم پد سلولزی مرغداری از فولاد یا آلومینیوم استفاده می شود. پد سلولزی مرغداری نیز مانند پد سلولزی گلخانه ای، مشخصات و عملکرد خاص خود را دارد. البته کاربرد اصلی انواع پد سلولزی گلخانه ای و مرغداری و کولری یکسان بوده و برای خنک کردن محیط به کار می روند. با این حال، ممکن است در برخی مشخصات ابعادی و یا نحوه استفاده، قدری با یکدیگر تفاوت داشته باشند.

پد سلولزی مرغداری در سالن های پرورش جوجه های گوشتی به تنظیم دما و حرارت محیط کمک می کنند. پدهای سلولزی مرغداری در مسیر یک سیستم گردش آب قرار می گیرند. آب گذرا از درون لایه های پد سلولزی، همه قسمت های آن را مرطوب می سازد. لایه مرطوب ایجاد شده در تبادل با هوای گرم، تبخیر شده و باعث خنک شدن هوای داخل مرغداری می شود.

پد سلولزی مرغداری

پد سلولزی کولر

کولر آبی سلولزی نوع نسبتا جدیدی از کولرهای آبی است که نسبت به کولرهای قدیمی، راندمان بالایی دارد. در این کولرها از پد سلولزی کولر استفاده می شود. همین مساله کمک می کند تا بازده خنک سازی محیط حدود 30 درصد افزایش پیدا کند. همچنین، دوام پد سلولزی کولر نسبت به پوشال چوبی بسیار بالاتر است. در نتیجه از نظر صرفه اقتصادی نیز می توان به پد سلولزی کولری اعتماد نمود.

کلام آخر

در ای مقاله انواع پدهای سلولزی مورد بررسی قرار گرفت. افرادی که قصد دارند به سرویس کولر سلولزی خود بپردازند، می توانند با مراجعه به فروشگاه آنلاین شرکت دانشنامه گلخانه ، بهترین پد سلولزی کولر را انتخاب و خریداری نمایند. یک برند مرغوب ایرانی فعال در حوزه ساخت انواع پد سلولزی گلخانه ای و مرغداری و کولری است. بنابراین برای خرید انواع پد سلولزی گلخانه ای و مرغداری و کولری با کیفیت می توانید به وب سایت شرکت دانشنامه گلخانه مراجعه کرده و با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید.