از گذشته تا به حال، شیشه ساختمانی نقش ویژه‌ای در نما و ظاهر ساختمان‌ها ایفا کرده است. امروزه این شیشه‌ها پیشرفت زیادی کرده‌اند و در طیف وسیعی مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین بیشترین کاربرد شیشه‌های ساختمانی در راه پله‌ها، راهروها، درب‌ها و پنجره‌ها است.

افرادی که قصد خرید این مدل شیشه‌ها را دارند باید به نمایندگی‌های فروش مراجعه کنند. شیشه تایم یکی از نمایندگی‌های معتبر در سراسر کشور است که گروهی کارآمد و متخصص آن را مدیریت می‌کنند.

کاربرد شیشه ساختمانی در معماری

هنر معماری روز به روز در حال پیشرفت است و از ابزار و مواد جدیدی جهت ایجاد دکوراسیون با سبک‌های مختلف استفاده می‌کند. یکی از این مواد، استفاده از شیشه ساختمانی است که در تمام دوره‌های پیشرفت و رشد معماری کماکان جایگاه خود را حفظ کرده است. علت این جایگاه ویژه، استفاده از شیشه در معماری و بکارگیری آن در فضای خارجی و داخلی ساختمان است. بنابراین از مهم‌ترین کاربردهای شیشه در فضای داخلی و خارجی ساختمان، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کف

مهندسان صنعت ساختمان با پیشرفت فناوری و علم همیشه در تلاش هستند که بارهای کف و سقف را کاهش دهند. بنابراین استفاده از شیشه ساختمانی، یکی از راه حل‌های مناسب برای این منظور است. طراحان با لمینیت کردن شیشه و رعایت تکنیک‌های ایمن سازی، می‌توانند شیشه هایی با دوام و ایمنی بالا بسازند.

کاربرد شیشه ساختمانی در معماری

سقف

استفاده از شیشه ساختمانی در سقف باعث ورود نور طبیعی به فضای داخلی می‌شود. همچنین با فضای بیرونی یک رابطه بصری ایجاد می‌کند و محیط را بزرگتر جلوه می‌دهد. این نوع شیشه نقش یک عایق صوتی و حرارتی دارد که از اتلاف انرژی داخل فضا به بیرون جلوگیری می‌کند. ناگفته نماند که مانع ورود حرارت بالا از خارج به داخل فضا هم هست.

دیوار

یکی از راه‌های افزایش متراژ فضا داخلی منازل مسکونی یا ادارات، استفاده از شیشه ساختمانی به عنوان دیوار است. چون جایگزین مناسبی برای دیوارهای جاگیر و قطور است. همچنین بکارگیری این نوع شیشه در نقش پارتیشن، می‌تواند علاوه بر افزایش متراژ فضا و تفکیک آن، زیبایی و جذابیت خاصی به محیط ببخشد. ناگفته نماند که پارتیشن از جنس شیشه، مثل یک عایق صوتی عمل می‌کند.

حمام

شیشه ساختمانی در کنار فضاهایی مثل حمام، جکوزی، آبنما و استخر به کار برده می‌شود که فضایی رویایی در صنعت معماری به وجود می‌آورد. پس دور دوش حمام را می‌توان با شیشه حصار کشید که علاوه بر زیبایی از ورود قارچ ها و باکتری‌ها به آن بخش جلوگیری می‌کند. همچنین آب به سایر بخش‌های حمام پاشیده نمی‌شود و از زنگ زدگی وسایل فلزی پیشگیری می‌کند.

مزایای خرید مستقیم شیشه ساختمانی از نمایندگی

خرید شیشه ساختمانی به صورت مستقیم از نمایندگی، یکی از هوشمندانه‌ترین روش‌های تهیه این متریال است. چون استفاده از این متد در هر ابعاد و سایزی در پروژه‌های ساخت و ساز، اقتصادی و مقرون به صرفه است. همچنین کاهش هزینه‌های ناشی از جابه‌جایی، تسهیل در برنامه ریزی کاری تا استفاده از تخفیفات فروش، می‌تواند از مزایای خرید مستقیم از نمایندگی باشد. صرفه جویی در انرژی و زمان هم در این روش خرید کاملاً آشکار است.

البته قیمت انواع مصالح ساختمانی از جمله شیشه در نمایندگی‌ها نسبت به سایر فروشگاه‌ها، ثابت و پایین است. بنابراین همکاری با نمایندگان معتبر مثل شیشه تایم، مزایایی مثل حذف واسطه‌ها یا دلالان، ارسال شیشه به مکان مدنظر، پشتیبانی در ساعات اداری، مشاوره رایگان و...را دارد.

v

شیشه تایم نمایندگی کارخانجات معتبر شیشه ساختمانی

کمپانی معتبر شیشه تایم از سال ۱۳۸۷، فعالیت خود را به صورت حرفه‌ای در زمینه تولید انواع شیشه ساختمانی، نماهای شیشه‌ای، آلومینیوم و در و پنجره‌های upvc آغاز کرد. همچنین در طی این سال‌ها با اجرای پروژه‌های متعدد در نقاط مختلف ایران، تجربیات با ارزشی در رابطه با تولید، اجرا و فروش به دست آورد. بعد یک گروه کارآمد و متخصص در زمینه طراحی و تولید انواع شیشه‌های ساختمانی را تشکیل داد.

مجموعه شیشه تایم در بازه زمانی کوتاه به یکی از بزرگ‌ترین اجرا کنندگان و تولیدکنندگان در سطح کشور تبدیل شد. متخصصان این شرکت در تلاشند تا راه‌های نوآورانه‌ای را جهت تولید انواع شیشه‌های فلوت، دوجداره، سه جداره، سندبلاست، پارتیشن شیشه ای و...پیدا کنند. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر در زمینه لیست قیمت شیشه سکوریت، به وبسایت این مجموعه مراجعه کنید.