قیمت دستگاه گیوتین ورق بر ( قیچی ورق بر) در ابوذر ماشین

یکی از دستگاه های بسیار پر استفاده در صنعت، دستگاه گیوتین ورق است. این دستگاه در اصطلاح قیچی ورق بر نیز نامیده می شود. کاربرد این دستگاه برش ورق های فلزی در کسری از ثانیه ضمن در نظر گرفتن موازین ایمنی حین کار است. در این نوشته، ویژگی های دستگاه گیوتین ورق بر (قیچی ورق بر) و ابوذر ماشین به عنوان تولید کننده این دستگاه بررسی می شود. شما می توانید بعد از دریافت مشاوره انواع این دستگاه را از سایت ابوذرماشین تهیه کنید. 

همه چیز در مورد برش ورق با گیوتین

کلمه گیوتین در اصطلاحات عامیانه ابزار اعدام به حساب می آید. هرچند عملکرد دستگاه گیوتین ورق بر نیز به همین طریق است. این دستگاه در اصل برای برش ورق های مختلف فلزی در ضخامت های متنوع به کار می رود. 

ویژگی های دستگاه گیوتین ورق بر باعث شده که این دستگاه یکی از کاربردی ترین دستگاه ها در کارگاه های صنعتی باشد. از جمله ویژگی های عمده این دستگاه می توان به هزینه پایین آن برای برشکاری ورقه های فلزی اشاره کرد. همچنین این دستگاه امکان برش ساده ورقه های مختلف با ضخامت های مختلف را به اشکال متنوع فراهم کرده. به کمک دستگاه می توان زوایای مد نظر را ایجاد کرد و برای افزایش کیفیت برش می توان تنظیمات مخصوص به ورقه فلزی را به دستگاه داد.

دستگاه گیوتین ورق بر، دارای تیغه بسیار تیز است که با وارد کردن ضربه می تواند ورق های فلزی را برش دهد. جنس این تیغه ها از فولاد دارای کروم است که مقاومت بالایی در مقابل ضربه های شدید دارد. تیغه پایینی این دستگاه ثابت است، و به میز قیچی چسبیده است. هنگامی که ورق مد نظر روی میز سوار شود و زوایای آن تنظیم شود، اپراتور با فشار دادن دکمه و پدال می تواند ورق فلزی را برش دهد. 

برش ورق با گیوتین بهترین راه برای ایجاد برش های دقیق و تیز است. هرچند لبه برش خورده در اکثر مواقع نیاز به صاف کردن به کمک سنباده مخصوص دارد. برش ورق به وسیله دستگاه گیوتین ورق بر، به لحاظ اقتصادی یک روش کاملا مقرون به صرفه است.

یکی از مهم ترین اصول در تولید دستگاه گیوتین ورق بر، حفظ اصول ایمنی آن است. تیغ این دستگاه می تواند موجب آسیب به اپراتور دستگاه شود. لذا، این دستگاه ها معمولا با توجه به اصول ارگونومی و با دکمه ها و پدال هایی با فاصله از اپراتور ساخته می شود. 

به لحاظ نیروی وارد شده از جانب تیغ به ورق فلزی، دستگاه گیوتین ورق بر به دو رده تقسیم می شود: 

  • گیوتین ورق بر مکانیکی: در این رده، نیروی وارد شده از تیغ بالایی از طریق یک موتور منتقل می شود. موتور دستگاه گیربکسی است و به وسیله میل لنگ کار می کند. به همین دلیل دارای سرعت بسیار خوبی برای امور صنعتی است. ضخامت ورق وارد شده به این دستگاه می تواند 1 تا 6 میلی متر باشد. همچنین طول ورق در بازه 1 الی 2 متر قرار دارد.
  • گیوتین ورق بر هیدرولیکی: چنان که از نامش مشخص است، نیروی وارد شده بر آن به واسطه انتقال نیروی حاصل از فشار روغن ایجاد می شود. به موجب موتور هیدرولیکی این دستگاه، نیروی وارد شده می تواند بسیار بیشتر از موتور گیربکسی باشد. تا حدی که دستگاه گیوتین ورق بر هیدرولیکی می تواند ورق های فلزی با ضخامت 8 میلی متر را نیز برش دهند. لازم به توضیح است که سرعت دستگاه نسبت به مدل مکانیکی آن کمتر است. 

با توجه به آنچه که گفته شد، انتخاب میان استفاده از دستگاه گیوتین ورق بر مکانیکی و هیدرولیکی، به نیاز صاحب کارگاه بستگی دارد. با وجود این که نمونه هیدرولیک امکان برش ورق های ضخیم تر را دارد، اما در پروژه های بزرگ یا در کارگاه هایی که سفارش های سنگین را انجام می دهند، لازم است از مدل مکانیکی آن استفاده شود، چرا که سرعت قابل توجهی در برش ورق های فلزی دارد.

اجزای هر گیوتین ورق بر شامل بدنه، موتور، کلاچ، نگهدارنده ورق، تیغه های پایین و تیغه های عمودی (قیچی) هستند. بدنه دارای یک میز است که ورقه های فلزی روی آن قرار گرفته و فیکس می شوند. تیغه های پایین صرفا برای ثابت نگه داشتن هر ورق روی میز قیچی به کار می رود. به کمک آن، ورق فلزی حین برشکاری جابجایی ندارد. تیغه های عمودی قیچی در واقع تیغه های متحرک هستند که نیروی موتور دستگاه به آن ها وارد و روی ورقه های فلزی پیاده می شود. 

ابوذر ماشین بهترین تولید کننده دستگاه گیوتین ورق

خرید دستگاه گیوتین صنعتی در ابوذر ماشین

شرکت ابوذر ماشین ضمن تولید انواع ماشین آلات صنعتی، به خصوص ماشین های خم و گیوتین، یکی از تولید کنندگان دستگاه گیوتین صنعتی است. تمامی محصولات ارائه شده توسط این شرکت، دارای گارانتی بوده و ضمن ارائه مشاوره پیش از خرید، خدمات پس از فروش نیز به مشتریان ارائه می شود. شما برای سفارش این محصول و جهت اطلاع از قیمت گیوتین ورق بر، می توانید از طریق وبسایت این فروشگاه یا از طریق تلفن های تماس در ارتباط باشید. همچنین ویژگی ها و دیگر محصولات تولیدی این شرکت در وبسایت آن موجود است. 

ابوذر ماشین بهترین تولید کننده دستگاه گیوتین ورق

ابوذر ماشین تولید کننده دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی است. این تولید کننده، دارای ده سال سابقه فعال در زمینه ساخت انواع دستگاه های نامبرده است و همواره در تولید محصولات خود از بهترین مواد و بهترین متخصصان بهره می برد. این شرکت در زمینه تعمیر و بازسازی ماشین آلات نیز فعالیت دارد. از جمله محصولات این شرکت عبارت اند از: دستگاه پرس ورق، دستگاه پرس صنعتی، دستگاه پرس برک، پرس هیدرولیکی، پرس ضربه ای، جک و یونیت هیدرولیک، پانچ دوکاره، چنگ ضایعات، دستگاه نورد، صاف کن ورق و پانچ هیدرولیک صنعتی. 

ابوذر ماشین بهترین تولید کننده دستگاه گیوتین ورق

از میان محصولات این شرکت، دستگاه گیوتین ورق بر یکی از دستگاه های محبوب و پرفروش برای صاحبان صنایع است. شرکت ابوذر ماشین، تولید کننده تخصصی دستگاه گیوتین ورق بر (قیچی ورق بر) است. این شرکت، دارای بالاترین کیفیت تولید است و برای محصولات خود از بهترین متریال استفاده می کند. همچنین، با کمک متخصصان با تجربه این گروه، شرکت ابوذر ماشین، خدمات تعمیر و نگهداری محصولات مختلف از جمله گیوتین ورق بر نیز ارائه می گردد.