خرید و قیمت جعبه آتش نشانی توکار و روکار در ایمن پیشتاز

جعبه آتش نشانی یکی از مهم ترین تجهیزات آتش نشانی است که برای حفظ ایمنی ساختمان ها به صورت دیواری یا زمینی مورد استفاده قرار می گیرد. این جعبه ها محلی برای قرار دادن کپسول آتش نشانی و یا شلنگ های آتش نشانی در طبقات مختلف ساختمان ها هستند. علاوه بر اینکه وجود کپسول آتش نشانی در این جعبه ها باعث می شود تا همه افراد در هنگام حریق بتوانند آتش را خاموش کنند، وجود شلنگ در این جعبه ها این اجازه را به آتش نشانان می دهد تا در هنگام آتش سوزی آب مورد نیاز را به طبقات بالا منتقل کنند، بنابراین باید با توجه به قوانین آتش نشانی در ساختمان ها از این جعبه های آتش های نشانی استفاده کرد که در ادامه مقاله به خرید و قیمت جعبه آتش نشانی و انواع آن ها اشاره می کنیم.

انواع جعبه آتش نشانی

جعبه های آتش نشانی را می توان از نظر محل نصب به دو دسته جعبه های دیواری و زمینی تقسیم بندی کرد. جعبه های آتش نشانی دیواری به دلیل ثابت بودن، می توانند انتخاب بهتری برای خانه های مسکونی و محیط های تجاری باشند. با این حال در صورتی که امکان نصب فایر باکس روی دیوار وجود نداشته باشد، می توان از جعبه های زمینی استفاده کرد که دارای 4 پایه برای قرار دادن روی زمین هستند.

جعبه آتش نشانی دیواری از جمله متداول ترین جعبه های آتش نشانی موجود در بازار است که به دو شکل روکار و توکار در محل نصب می گردد. در ادامه به مزایا و معایب و جزئیات هر یک از این جعبه های آتش نشانی می پردازیم.

انواع جعبه آتش نشانی

جعبه آتش نشانی روکار

جعبه آتش نشانی روکار یکی از انواع جعبه های آتش نشانی پرفروش است که به صورت روکار روی سطح دیوار نصب می شود. این جعبه ها می توانند با کمک پیچ و تجهیزات مختلف، پس از اینکه دیوار به طور کامل ساخته شد، روی دیوار نصب گردد. این جعبه ها بیشتر برای ساختمان هایی که پس از ساخت باید به فایر باکس تجهیز شوند مورد استفاده قرار می گیرد.

فایر باکس روکار دارای تنوع زیادی از نظر ابعاد و اندازه است. این جعبه ها در کنار اینکه می توانند مکانی ایمن برای قرار دادن کپسول آتش نشانی و وسایل دیگر مانند شلنگ باشند، می توانند ایمنی ساختمان ها را نیز چندین برابر کنند. با این حال باید در مکان نصب فایر باکس روکار دقت کرد که این جعبه ها در محل مناسبی نصب شوند که احتمال برخورد افراد در هنگام عبور از کنار این جعبه ها، به حداقل برسد.

جعبه آتش نشانی توکار

جعبه آتش نشانی توکار یکی از پرفروش ترین جعبه های آتش نشانی موجود در بازار است. همانطور که از نام این محصول مشخص است، به صورت توکار ساخته شده و باید از قبل یک فضا در دیوار برای قرار دادن این جعبه آتش نشانی تعبیه شود. جعبه های آتش نشانی توکار از چندین جهت دارای مزیت های مختلفی هستند. اولین مزیت این جعبه ها این است که بدون اینکه فضای اضافه ای را اشغال کنند در داخل دیوار نصب می شوند. دومین مزیت آن ها، ایمنی است که ایجاد می کنند.

در واقع بسیار دیده می شود که افراد به دلیل ندیدن جعبه آتش نشانی روکار با آن برخورد می کنند و حوادث زیادی به این دلیل رخ می دهد؛ اما فایر باکس توکار به دلیل اینکه در داخل دیوار نصب می شود، هیچ گونه خطری را به همراه ندارد. علاوه بر همه این موارد، نصب فایر باکس به صورت توکار می تواند تاثیر زیادی روی زیبایی ساختمان ها داشته باشد.

 جعبه آتش نشانی توکار

خرید و مشاهده لیست قیمت جعبه آتش نشانی توکار و روکار در ایمن پیشتاز

انواع جعبه آتش نشانی توکار و روکار با توجه به ابعاد و اندازه های خودشان می توانند برای قرار دادن کپسول آتش نشانی و شلنگ های اطفای حریق مورد استفاده قرار گیرند. این جعبه ها باید از جنس بسیار مرغوبی باشند تا در هنگام وقوع حریق، صدمه نبینند و بتوانیم از تجهیزات داخل این جعبه ها استفاده نماییم. قیمت جعبه آتش نشانی توکار و روکار با توجه به ابعاد، جنس و همچنین جزئیات این جعبه ها متفاوت است. برای اجرای این جعبه ها در ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری، می توان به سایت ایمن پیشتاز مراجعه کرد و از طریق این سایت، بهترین لوازم آتش نشانی ایمن پیشتاز را با قیمت مناسب خریداری نمود. لیست قیمت انواع فایر باکس روکار و توکار در سایت ایمن پیشتاز موجود است و خرید کپسول آتش نشانی را برای شما ساده می‌کند.